Cvičení

Plány

1. volba věkové kategorie
| 2| 3| 4| 5


vybrat uložený plán


Banner

Trénujeme s Coerverem®

Vybíráme z Coerveru: Rychlost

Jak často zdůrazňujeme, rychlost má spousta podob. Dnešní cvičení některé z nich rozvíjí: akcelerace, první dotek, vedení.

 

 








Situace

  • 9 met
  • 2 zástupy hráčů proti sobě, vzdálenost asi 20m 
  • míče: 1 až pro každého hráče, podle varianty(viz níže)

Průběh

  • základem tohoto cvičení je honička mezi hráči dvou zástupů
  • honit(snažit se předběhnout, neodebírat míč) hráče začínám v momentě, kdy doběhnu ku žlutému kuželu 

Cíl

  • rychlost bez míče
  • rychlost s míčem:
    • vedení, možnost zapojení klamných pohybů
    • první dotek, přihrávka
  • změnou počtu hráčů a tedy intervalu odpočinku lze využít i jako specificky pojaté cvičení na vytrvalost

Poznámky

  • cvičení nabízí spoustu variant, vysvětlíme si ty, které můžete vidět na videu:
    • nejdříve bez míče: po oběhnutí žluté mety vyráží honič a snaží se předběhnout(případně plácnout) hráče před sebou
    • přidáme míč a přihrávku: po přihrávce mezi metami hráč obíhá metu a honí hráče, který míč převzal 
    • po přihrávce odcouvání
    • vedení míče na tři doteky
    • změna směru: na úrovni žluté mety provádím zpětnou změnu směru (můžeme zkoušet různé druhy zasekávaček)
    • a přidáme klamavé pohyby při vedení míče 

  

Pozor

  • přidáme míč a přihrávku:
    • dáváme si záležet na přihrávce, aby šla na přední nohu(ta, co bude přebírat vnitřní stranou nohy)
    • ideálně hrajeme na 2 doteky: první hned vpřed do pohybu, druhý přihrávka
    • střídáme směr obíhání, tedy používání nohou při práci s míčem (hraje vždy ta noha, která přebírá míč vnitřní stranou nohy)
  • vedení míče na tři doteky: ano, každý další dotek může zdržovat

 

Připravil Radek Votípka se souhlasem www.coerver.cz: Coerver® Coaching je považován za světovou jedničku mezi výukovými metodami dovedností. Pro více informací o Coerver® Coaching jdi na www.coerver.cz. 

Komentáře
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Copyright 2006-2010 by http://www.fotbal-trenink.cz