Cvičení

Plány

1. volba věkové kategorie
| 2| 3| 4| 5


vybrat uložený plán


Banner

BOSU®

Statická stabilizace

Na začátku metodické řady jsou statické cviky. Hráči se zde seznámí s novou pomůckou a získají základy pro další cvičení.

 

 

Začínáme statickými cviky. Hned od začátku dbáme na správné držení těla (pánev v neutrální poloze, přirozené zakřivení páteře, hlava v prodloužení krku, neprohnutá bedra, lopatky u těla a do stran, ramena stažená dolů). Statická cvičení umožňují nejen se seznámit s BOSU®, ale též se ujistit, že cvičenec bude schopen pokračovat dalšími cviky vzhledem ke správnému držení těla a možným dysbalančním potížím.

 

 

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

1. nastupování

Popis: cvičenec nastupuje jednou nohou celým chodidlem na BOSU®. Po došlapu je třeba došlap podržet a ne pérovat na BOSU®. Váhu přenášíme na stojnou nohu.

Opakování: střídavě oběma nohama 3 série 7-10x.

Pozor: dbáme na správné držení těla, nevybočovat kolenem.

 

 

 

 

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

2. balancování na jedné noze, zanožení

Popis: toto cvičení rozvíjí předchozí cvik. Cvičenec nastupuje jednou nohou celým chodidlem na BOSU®. Stojná noha tlačí kolmo dolů a druhá noha postupně opouští podlahu a zůstává v zanožení.

Opakování: každou nohou 2-3x, výdrž 10-30s.

Pozor: dbáme na správné držení těla, nevybočovat kolenem.

 

 

 

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

3. balancování na jedné noze, přednožení

Popis: toto cvičení rozvíjí předchozí cvik. Cvičenec nastupuje jednou nohou celým chodidlem na BOSU®. Stojná noha tlačí kolmo dolů a druhá noha postupně opouští podlahu a přechází do přednožení.

Variace: přednožená noha se záměrně pohybuje do stran.

Opakování: každou nohou 2-3x, výdrž 10-30s.

Pozor: dbáme na správné držení těla, nevybočovat kolenem.

 

 

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

4. balancování na jedné noze, unožení

Popis: toto cvičení je variantou předchozího cviku. Cvičenec nastupuje jednou nohou celým chodidlem na BOSU®. Stojná noha tlačí kolmo dolů a druhá noha postupně opouští podlahu a přechází do unožení.

Variace: přednožená noha se záměrně pohybuje do stran.

Opakování: každou nohou 2-3x, výdrž 10-30s.

Pozor: dbáme na správné držení těla, nevybočovat kolenem.

 

 

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

5. naskakování

Popis: cvičenec naskakuje jednou nohou celým chodidlem na BOSU®. Stojná noha tlačí kolmo dolů a druhá noha pomáhá držet rovnováhu.

Opakování: každou nohou 2-3x, výdrž 10-30s.

Pozor: dbáme na správné držení těla, nevybočovat kolenem.

 

 

 

Komentáře
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Copyright 2006-2010 by http://www.fotbal-trenink.cz