Cvičení

Plány

1. volba věkové kategorie
| 2| 3| 4| 5


vybrat uložený plán


Banner

3D fotbalový trénink

3D fotbalový trénink: 1D2D našlapovačky

Konečně!!! Začneme propojovat 2D(ruce) a 1D(nohy) cviky.

 

 

 

Několik měsíců jsme se připravovali na skutečné nóvum, který náš 3D fotbalový trénink přináší. V této chvíli bude vhodné si připomenout teoretický úvod do našeho programu, který najdete v článku 3D fotbalový trénink - úvod. Cviky, dalo by se říci cirkusová čísla, kterými se nyní začneme zabývat jsou ty, ke kterým již několik měsíců směřujeme. Až nyní se s naším tréninkovým programem dostanete na neprobádané hranice svých možností.  

 

Postupně budeme propojovat zásobník cviků z předešlých dílů našeho tréninkového programu.  

 

NAŠLAPOVAČKY OBOURUČ

Spojíme nejjednodušší cviky zaměřené na horní a dolní končetiny.

Horní končetiny (2D): obě ruce současně vyhazují míček asi do výše očí, z počátku stačí níže, ale dopracujme se toho.
Dolní končetiny (1D): obě nohy střídavě našlapují na míč

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

 

 

NAŠLAPOVAČKY PŘENDAVÁNÍ

Horní končetiny (2D): pod rukou, která drží míček, vyhazujeme míček druhou rukou. Hned následuje přendání(puštění) míčku do ruky, která vyhazovala. Střídavě vyhazují míček obě ruce.  
Dolní končetiny (1D): obě nohy střídavě našlapují na míč 

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.
 

 

 

NAŠLAPOVAČKY PARALEL

Horní končetiny (2D): vyhodíme míček oběma rukama vertikálně, ruce překřížíme a míčky chytíme. Pak opět vyhodíme míčky, ruce vrátíme do původní polohy a chytíme míčky. Postupně se dopracujme takového provedení, kdy ruka, která je při překřížení nahoře je střídavě pravá a při dalším opakování levá.     
Dolní končetiny (1D): obě nohy střídavě našlapují na míč 

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

 

 

NAŠLAPOVAČKY PARALEL přehmat

Horní končetiny (2D): vyhodíme míček oběma rukama vertikálně, ruce překřížíme a míčky chytíme. Ruka, která je nahoře, chytá míček dlaní dolů. Tato ruka míček dohání jak padá, což velmi zvyšuje obtížnost. Postupně se dopracujme takového provedení, kdy ruka, která je při překřížení nahoře je střídavě pravá a při dalším opakování levá.      
Dolní končetiny (1D): obě nohy střídavě našlapují na míč  

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

 

 

NAŠLAPOVAČKY PARALEL přehmat oběma

Horní končetiny (2D): vyhodíme míček oběma rukama vertikálně, ruce překřížíme a míčky chytíme. Obě ruce chytají míček dlaní dolů. Obě ruce míček dohání jak padá, což velmi zvyšuje obtížnost. Postupně se dopracujme takového provedení, kdy ruka, která je při překřížení nahoře je střídavě pravá a při dalším opakování levá.       
Dolní končetiny (1D): obě nohy střídavě našlapují na míč  

Zde najdete Flash Player, ktery je treba nainstalovat, aby jste meli moznost sledovat video.

 

 

 

Dříve či později si hráč najde rytmus propojování činností horních a dolních končetin, což velmi ulehčí provádění takových cviků. Ať už na to přijde hráč vědomě či nevědomě, necháme to na něm.  

 

Další zvyšování obtížností spočívá v pohybu vpřed a vzad, tak jak je uvedeno v díle Našlapovačka.  

 

 

Připravil Radek Votípka, Martin Vísner www.fotbal-trenink.cz

Komentáře
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Copyright 2006-2010 by http://www.fotbal-trenink.cz